I lie on my bed looking up at the stars and wonder....Where the fuck is my ceiling?!

[I'm Alli. 22. United States of American. Multi-fandom member. SuperWhoLocker. Marveler of things. Pretty boys that kiss pretty boys. Uh-huh.]

sexadvicegoddess:

sarcasticlittlefuckk:

standard

I am crying I love this too much

5 hours ago on September 1st, 2014 | J | 154,550 notes

lol 13 year olds shouldnt be on tumblr

neither should 14 year olds

or 15 yr olds….16yr olds„ 17, 18,19, 20 yr olds,

nobody

nobody should be on tumblr

horrible website

5 hours ago on September 1st, 2014 | J | 218,075 notes
donechesters:

sorry I didn’t know I needed the TARDIS to access my chemistry homework

donechesters:

sorry I didn’t know I needed the TARDIS to access my chemistry homework

5 hours ago on September 1st, 2014 | J | 4,104 notes

suprastar:

sadunkin:

afresherowtlook:

Trust.

Next level trust.

Love that show so much

5 hours ago on September 1st, 2014 | J | 205,294 notes

freewilledangels:

wlntersoldier:

don’t date anyone who doesn’t think hawkeye is a valuable member of the avengers

image

6 hours ago on September 1st, 2014 | J | 221,396 notes
8 hours ago on September 1st, 2014 | J | 149,121 notes
*in 60 years*
grandchild: why are u so bitter all the time
me: *gazes out window*
me: *starts smoking pocky stick*
me: *takes sip of vodka*
me:
me:
me: idk if nezumi and shion has reunited yet bruh
2 days ago on August 30th, 2014 | J | 5,252 notes

neala-ernswa:

kneelwaywarddetective:

neala-ernswa:

kneelwaywarddetective:

So I was accepted at the University of Roehampton in London…..And I’ll be on a plane to England in less than two weeks for three years…?
Holy shit.
This is kinda just sinking in.
I haven’t even thought about packing…..
FUCK

OH MY GOD GOOD FOR YOU!

I KNOW. I’M TERRIFIED

THIS IS GONNA BE SO AWESOME FOR YOU! WHAT KIND OF BADASS ARE YOU TO HABE GRADE GOOD ENOUGH TO GO TO ENGLAND FOR SCHOOL IM SO IMPRESSED

ARE YOU KIDDING? I TECHNICALLY DIDN’T EVEN GRADUATE HIGH SCHOOL. ssshhhhhh

2 days ago on August 30th, 2014 | J | 5 notes
belinsky:

#the most important shot ever filmed in modern cinema

belinsky:

2 days ago on August 30th, 2014 | J | 100,241 notes
notthedisneyyourelookingfor:

thegapperproject:

wobblywibbly:

frozendailydose:

dosageofdisney:

I was not expecting that!

I don’t think anyone was expecting that!



IT GOT BETTER

notthedisneyyourelookingfor:

thegapperproject:

wobblywibbly:

frozendailydose:

dosageofdisney:

I was not expecting that!

I don’t think anyone was expecting that!

IT GOT BETTER

2 days ago on August 29th, 2014 | J | 467,880 notes

neala-ernswa:

kneelwaywarddetective:

So I was accepted at the University of Roehampton in London…..And I’ll be on a plane to England in less than two weeks for three years…?
Holy shit.
This is kinda just sinking in.
I haven’t even thought about packing…..
FUCK

OH MY GOD GOOD FOR YOU!

I KNOW. I’M TERRIFIED

3 days ago on August 29th, 2014 | J | 5 notes

So I was accepted at the University of Roehampton in London…..And I’ll be on a plane to England in less than two weeks for three years…?
Holy shit.
This is kinda just sinking in.
I haven’t even thought about packing…..
FUCK

3 days ago on August 29th, 2014 | J | 5 notes

huffingtonpost:

THIS MAN HAS ALS, AND HIS ICE BUCKET CHALLENGE WILL MAKE YOU LAUGH. THEN IT’LL MAKE YOU CRY

The video begins humorously as Anthony Carbajal, a photographer, dresses up in a neon bikini top and soaps up a car before being doused with ice water. 

So watch the full video here and laugh out loud at the first half and then get ready to tear up in the second half. 

3 days ago on August 29th, 2014 | J | 343,362 notes

"The idea that you were ever a pure person, it just makes everything else so much worse. It makes you so disappointed. People aren’t pure. We’re not good any more than they’re evil or they’re inhuman. Maybe we only have to pretend they’re bad because we have to pretend we’re good."

3 days ago on August 29th, 2014 | J | 258 notes
3 days ago on August 29th, 2014 | J | 586 notes